شهرک های صنعتی در حوزه سلامت، راه را برای تجاری سازی محصولات هموار می کنند

در جلسه مشترک انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی خراسان رضوی و رئیس کمیسیون سلامت اتاق بازرگانی مشهد با حضور جمع کثیری از تولید کنندگان خراسانی و دکتر آزادبخت مباحث ضروری از جمله موضوع شهرک های صنعتی در حوزه سلامت و ایجاد قرارگاه رفع موانع تولید به بحث و بررسی پرداخته شد.

عبدالناصر آزادبخت در جلسه مشترک انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی خراسان رضوی و رئیس کمیسیون سلامت اتاق بازرگانی مشهد با اشاره به پیش بینی و راه اندازی 40 شهرک تخصصی دانش بنیان گفت: در حال حاضر پنجمین شهرک تخصصی را هم مشخص کرده ایم و خوشبختانه استان خراسان جزو دومین استان با ظرفیت بالای تولید را دارد.

وی افزود: در خصوص راه اندازی قرارگاه و یا کمیته رفع موانع تولید بنده امروز با دکتر شاهمرادی صحبت کردم و موافقت های اولیه برای راه اندازی این کمیته در این ماه حاصل شده است.

مدیرکل دفتر تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی وزارت صمت اشاره کرد: وظیفه ذاتی وزارت صنعت، حمایت از تولید، تولید باکیفیت و ایجاد بازار و تجاری سازی برای تولیدکنندگان است و این دولت در خصوص تجاری سازی در حوزه سلامت تمام همت خود را به کاربسته است.

آزادبخت ادامه داد: ما توانستیم قانون حداکثری را که در همه حوزه های صنعتی استفاده می شود را در این حوزه هم انجام دهیمو بازار تجاری سازی تضمینی را به واحدهای تولیدی به انجام برسانیم.

مدیرکل دفتر تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی وزارت صمت با تاکید بر اینکه این شهرک های صنعتی تنها مربوط به تجهیزات پزشکی نمی شود تصریح کرد: در این شرایط درخواست هایی از حوزه دارو و… هم برای ایجاد شهرک های صنعتی ایجاد میشد از این رو نگاه ما به این شهرک ها در حوزه سلامت است تا نگاه وزارت صنعت که تجمیع تولید است هم محقق شود.

برای دیدن مشروح این ویدیو لینک زیر را کلیک نمایید:

انتهای پیام

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید