خریداران تجهیزات زیبایی به مجوزهای لازم وزارت بهداشت توجه کنند

با وجود کالاهای متنوع دستگاه های زیبایی، ممکن است خریداران این دستگاه ها به مجوزهای وزارت بهداشت توجه نکنند و بعد از خرید دستگاه به مشکلات متعددی برخورد کنند. متاسفانه در حال حاضر کالاهای چینی فراوانی وارد بازار شده است که مجوزهای لازم را ندارند؛ خریداران باید به این موضوع توجه کنندتا از خسارات احتمالی پیشگیری نمایند.

مدیرعامل شرکت مهندسی پزشکی و خدمات لیزر شریف (نوامد) در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای به خریداران تجهیزات پوست و مو و زیبایی در بازار ایران دارد؟ گفت: توصیه من به خریداران این که باید بدانند تنوع در بازار این محصولات بسیار زیاد است و شرکت‌های معتبر هم قطعا هم سابقه دارند و هم برند شناخته شده‌ای دارند. در هنگام خرید ابتدا از برند و اصالت شرکت مطمئن شوید و صرفا به خاطر قیمت پایین‌تر یا معرفی خوب، یک دستگاه بی‌کیفیت را نخرید. متاسفانه در بازار دستگاه‌های چینی بی‌کیفیت بسیار زیاد است و اگر کسی قصد خرید دستگاه باکیفیت را دارد بهتر است مطمئن شود دستگاهی که می‌خرد دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، وزارت صمت و غیره است.

محمدحسین پارسا با اشاره به اینکه این شرکت از آبان ماه ۱۴۰۲ با مجموعه جهاددانشگاهی صنعتی شریف وارد همکاری شده و امیدواریم بتوانیم سهم خوبی را از بازار دستگاه‌های باکیفیت و بااصالت تجهیزات پزشکی بدست آورد، افزود: فعلا سه دستگاه کربوکسی، پلاسماجت و لیزر دایود را داریم که امیدواریم بعد از طی مراحل قانونی فروش آنها را آغاز کنیم.

وی افزود: دو دستگاه کربوکسی و پلاسما جت ۱۰۰ درصد تولید داخل هستند. در مورد دستگاه لیزر دایود هم تعدادی از قطعات آن وارداتی هستند. در عین حال تلاش داریم تا لیزر بار این دستگاه را در مجموعه آزمایشگاه اُپتیک جهاد دانشگاهی تولید داخل کنیم که ممکن است بتوانیم امسال به این هدف برسیم.

وی گفت: دستگاه لیزر دو هندپیس هم که دارای مشابه خارجی است، پس از طی مراحل مختلف و دریافت مجوزهای قانونی در فرایند فروش قرار خواهد گرفت.

منبع: درمانا

انتهای پیام

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید