پست، بیش از ۳۶۸ میلیون استعلام وب سرویس‌های کدپستی پاسخ داده است

پست

به گزارش ریان، سرپرست معاونت توسعه فناوری اطلاعات شرکت پست اعلام کرد بیش از ۳۶۸ میلیون استعلام وب سرویس‌های کدپستی از طریق بانک اطلاعاتی کدپستی و پایگاه داده GNAF پاسخ داده شده است. به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست؛ کاظم میرزائی در رابطه با ارائه سرویس‌های کدپستی به دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی در سال ۱۴۰۲ از ارایه ۳۶۸ میلیون و ۶۸۱ هزار وب سرویس کدپستی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: علاوه بر این، سال گذشته ۲۸ میلیون و ۲۰۶ هزار وب سرویس کدپستی نیز به بخش خصوصی ارائه شده است. او با اشاره به […]

به گزارش ریان، سرپرست معاونت توسعه فناوری اطلاعات شرکت پست اعلام کرد بیش از ۳۶۸ میلیون استعلام وب سرویس‌های کدپستی از طریق بانک اطلاعاتی کدپستی و پایگاه داده GNAF پاسخ داده شده است.

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست؛ کاظم میرزائی در رابطه با ارائه سرویس‌های کدپستی به دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی در سال ۱۴۰۲ از ارایه ۳۶۸ میلیون و ۶۸۱ هزار وب سرویس کدپستی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: علاوه بر این، سال گذشته ۲۸ میلیون و ۲۰۶ هزار وب سرویس کدپستی نیز به بخش خصوصی ارائه شده است.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۲ دستگاه اجرایی دولتی و ۸۸ شرکت و سازمان بخش خصوصی از خدمات وب سرویس کدپستی بهره‌برداری می‌کنند، گفت: سال گذشته در مجموع ۳۸۶ میلیون و ۸۷۰ هزار درخواست وب سرویس کدپستی داشتیم که از این تعداد حدود ۹۰ میلیون درخواست ناموفق بود.

میرزائی دلیل ناموفق بودن این درخواست‌ها را اشکال در کدپستی اعلام‌شده از سوی مشتریان و انجام نادرست فرآیند درخواست دانست که در نهایت منجربه اخذ سرویس نشده است.

سرپرست معاونت توسعه فناوری اطلاعات، امنیت شبکه و هوشمندسازی، وب سرویس کدپستی را یکی از سرویس‌های دارای ارزش افزوده شرکت ملی پست توصیف کرد و گفت: این سرویس نقش مهمی در افزایش سرعت و دقت خدمات‌دهی بخش‌های دولتی و خصوصی دارد و بانک اطلاعاتی پایگاه نشانی ملی یکی از پایگاه‌های اصلی دولت الکترونیک است.

او با تأکید بر اهمیت وب سرویس کدپستی به منظور کمک به تحقق دولت الکترونیک است، گفت: ارائه این سرویس برای سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی رایگان است.

منبع: پیوست

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید