همکاری آی رسانه و یکتانت آغاز شد

یکتانت

به گزارش ریان، کاوشگر هوشمند رسانه یا «آی‌رسانه» با برند «یکتانت» به منظور توسعه و رشد تبلیغات محیطی همکاری می‌کند. مدیرعامل آی‌رسانه می‌گوید که در حال برنامه‌ریزی برای گسترش ۱۰ برابری «آی رسانه» هستند و به این منظور بعد از پایان نمایشگاه الکامپ، این همکاری با یکتانت به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. محمدرضا ایلخانی مدیرعامل آی‌رسانه درباره همکاری جدید این مجموعه با یکتانت گفت: کسب و کاری که داریم به یک بلوغ نسبی رسیده بود و نیاز داشت که بعد از این مرحله برای گسترش فعالیت‌های آی‌رسانه و برای کسب سهم بازار معنی‌دار،‌ شرکای تجاری اضافه شوند و به […]

به گزارش ریان، کاوشگر هوشمند رسانه یا «آی‌رسانه» با برند «یکتانت» به منظور توسعه و رشد تبلیغات محیطی همکاری می‌کند. مدیرعامل آی‌رسانه می‌گوید که در حال برنامه‌ریزی برای گسترش ۱۰ برابری «آی رسانه» هستند و به این منظور بعد از پایان نمایشگاه الکامپ، این همکاری با یکتانت به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

محمدرضا ایلخانی مدیرعامل آی‌رسانه درباره همکاری جدید این مجموعه با یکتانت گفت: کسب و کاری که داریم به یک بلوغ نسبی رسیده بود و نیاز داشت که بعد از این مرحله برای گسترش فعالیت‌های آی‌رسانه و برای کسب سهم بازار معنی‌دار،‌ شرکای تجاری اضافه شوند و به توسعه بازار کمک کند.

اکنون در فضای توسعه محور قرار گرفته‌ایم و با صحبت با مجموعه‌های مختلف ترجیح دادیم که در زنجیره ارزش شریک تجاری تازه، خلق ارزش انجام بدهیم. در بازار «CVC»های زیادی نداریم، یکتانت تنها «CVC» است که در حوزه مارتک فعال است. با مجموعه یکتانت موضوع را پیش بردیم و به جمع‌بندی رسیدیم و امیداریم بعد از مراسم الکامپ از این همکاری رونمایی کنیم.

ایلخانی درباره برنامه «آی رسانه» درباره رشد این مجموعه گفت: برای بزرگ کردن ۱۰ برابری آی‌رسانه طی سه سال در حال برنامه‌ریزی هستیم و قصد داریم توانایی تعداد زیادی از کسب و کارهای تبلیغات دیجیتال محیطی را بالا ببریم. از نظر سرمایه‌گذاری در رسانه و کارهایی که در ادامه مسیر توسعه بازار بر سر راه قرار خواهد گرفت، تغییر الگو ایجاد کنیم تا این مجموعه به عنوان یک رسانه که کسب‌وکارهای کوچک نیز می‌توانند از آن استفاده کنند به نتیجه برسیم.

او در پایان گفت: چالش اصلی آی‌رسانه برای همکاری با یکتانت، بحث مالی نبود و توسعه فرهنگ این موضوع برای ما در اولویت قرار داشت. ما نیاز داشتیم که در زنجیره ارزش یک کسب‌و‌کاری قرار بگیریم که مجموعه‌ای از رسانه‌ها را داشته باشد. به تعبیری دیگر زمانی که یک کسب و کار وارد تبلیغات می‌شود، بتواند یک مجموعه خدمات ۳۶۰ را در حوزه تبلیغات و «PR» برای کسب و کار خود ایجاد کند. برای اینکه در سبد محصولی کسب و کارها قرار بگیریم نیاز داشتیم این فضا را در کنار یکتانت شکل بدهیم.

منبع: پیوست

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید