اتاقک هک شد؟

به گزارش ریان، گروهی هکری با انتشار پستی در کانال آی‌آر لیکس مدعی هک پلتفرم گردشگری اتاقک شده و برای مذاکره و جلوگیری از فروش داده‌ها به اتاقک ۲۴ ساعت فرصت داده است. کانال آی‌آر لیکز مدعی هک پلتفرم اتاقک شد و در پستی که شامل نمونه داده‌های نشت شده است، به اتاقک برای جلوگیری از فروش اطلاعات و مذاکره ۲۴ ساعت فرصت داده است. همچنین در این پست به هک سازمان حج و زیارت و تپسی اشاره شده که براساس همین پست به اتاقک هشدار داده شده مانند آنها «اشتباه نکنند» امیر شیبانی مدیرعامل اتاقک در این باره به پیوست گفت: «با […]

به گزارش ریان، گروهی هکری با انتشار پستی در کانال آی‌آر لیکس مدعی هک پلتفرم گردشگری اتاقک شده و برای مذاکره و جلوگیری از فروش داده‌ها به اتاقک ۲۴ ساعت فرصت داده است.

کانال آی‌آر لیکز مدعی هک پلتفرم اتاقک شد و در پستی که شامل نمونه داده‌های نشت شده است، به اتاقک برای جلوگیری از فروش اطلاعات و مذاکره ۲۴ ساعت فرصت داده است. همچنین در این پست به هک سازمان حج و زیارت و تپسی اشاره شده که براساس همین پست به اتاقک هشدار داده شده مانند آنها «اشتباه نکنند»

امیر شیبانی مدیرعامل اتاقک در این باره به پیوست گفت: «با پلیس فتا در حال پیگیری هستیم تا متوجه بشویم آیا نشت اطلاعات به واقع رخ داده است یا خیر.»

به گفته مدیرعامل اتاقک برای تصمیم‌گیری در ابتدا نیاز است ابعاد بحران مشخص شود. به گفته او: هکرها هنوز مبلغی به ما اعلام نکرده‌اند و طبق ادعایشان ۲۴ ساعت به ما فرصت داده‌اند.

پست منتشر شده به دست هکرها مدعی است اطلاعات کامل رزرو شامل نام، نام‌خانوادگی، تاریخ رزرو، مدت اقامت، هزینه پرداختی، کد ملی، شماره تماس یا ایمیل در کنار دیگر داده‌ها مانند اطلاعات مالی و بانکی، پیام‌ها و چت‌ها، اطلاعات کاربری، اطلاعات اماکن و دیگر داده‌ها را در اختیار دارد.

همچنین نمونه‌ای از اطلاعات نشت پیدا کرده در این پست قرار داده شده است. به گفته شیبانی: «راستی آزمایی جریان برای ما حائز اهمیت است»

به گفته مدیرعامل اتاقک: «فردا نتیجه را اعلام می‌کنیم اما امروز امیدواریم که بتوانیم با پلیس فتا موضوع را حل کنیم و پس از آن و در نهایت با هکرها وارد مذاکره خواهیم شد چون داده‌های کاربرانمان بیش از هرچیز برایمان حائز اهمیت است.»

منبع: پیوست

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید