تپسی سوپراپلیکیشن شد

تپسی

به گزارش ریان، تپسی دیگر فقط تاکسی اینترنتی نیست، از فردا (یک مرداد ۱۴۰۳) با راه‌اندازی سرویس‌های «تپسی‌فود» و سوپرمارکت، فعالیتش را در جایگاه سوپراپ شروع می‌کند. مصطفی سیدحسینی»، مدیرعامل تپسی، در نشست خبری این خبر را اعلام کرد و گفت: «در تمام مدتی که گروه گلرنگ به‌شکلی جدی‌تر وارد حوزه اقتصاد دیجیتال شده، برنامه داشته سرویس‌های خود را ذیل یک چتر تجمیع کند.» او ادامه داد: «امروز از هویت جدیدی به نام «گروه تپسی» رونمایی می‌کنیم. هدف گروه راهبری، نظارت، کنترل و تسهیلگری کسب‌وکارهای زیرمجموعه‌اش است.» گروه تپسی در حوزه حمل‌ونقل، سلامت، ارسال مرسوله، سفارش غذا (تپسی‌فود)، سوپرمارکت (اُکالا) […]

به گزارش ریان، تپسی دیگر فقط تاکسی اینترنتی نیست، از فردا (یک مرداد ۱۴۰۳) با راه‌اندازی سرویس‌های «تپسی‌فود» و سوپرمارکت، فعالیتش را در جایگاه سوپراپ شروع می‌کند.

مصطفی سیدحسینی»، مدیرعامل تپسی، در نشست خبری این خبر را اعلام کرد و گفت: «در تمام مدتی که گروه گلرنگ به‌شکلی جدی‌تر وارد حوزه اقتصاد دیجیتال شده، برنامه داشته سرویس‌های خود را ذیل یک چتر تجمیع کند.»

او ادامه داد: «امروز از هویت جدیدی به نام «گروه تپسی» رونمایی می‌کنیم. هدف گروه راهبری، نظارت، کنترل و تسهیلگری کسب‌وکارهای زیرمجموعه‌اش است.»

گروه تپسی در حوزه حمل‌ونقل، سلامت، ارسال مرسوله، سفارش غذا (تپسی‌فود)، سوپرمارکت (اُکالا) و فروشگاه (تپسی‌شاپ) فعالیت می‌کند.

در اولین اقدام نیز افود به تپسی شاپ و دارتیل به تپسی شاپ تبدیل میشوند و به این سوپراپلیکیشن میپیوندند.

منبع: دیجیاتو

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید