کسب سود۵۴۲ میلیارد تومانی رایتل در سال ۱۴۰۲

رایتل

به گزارش ریان، گزارش مجمع عمومی هلدینگ رایتل در سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ سود خالص ۵۴۲ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد. به گزارش روابط عمومی رایتل، گزارش مجمع عمومی هلدینگ رایتل در سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ سود خالص ۵۴۲ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد. رایتل اقدامات کلیدی خود را در این باره  افزایش سرعت شبکه LTE و ثبت عنوان پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور به استناد گزارش فصلی سازمان تنظیم مقررات و همچنین افزایش نرخ مصرف کاربران با بازاریابی داده محور و ثبت رکورد بیشترین مصرف روزانه ترافیک در تاریخ رایتل عنوان کرده است. در ادامه افزایش ۳۰٪ […]

به گزارش ریان، گزارش مجمع عمومی هلدینگ رایتل در سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ سود خالص ۵۴۲ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، گزارش مجمع عمومی هلدینگ رایتل در سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ سود خالص ۵۴۲ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد.

رایتل اقدامات کلیدی خود را در این باره  افزایش سرعت شبکه LTE و ثبت عنوان پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور به استناد گزارش فصلی سازمان تنظیم مقررات و همچنین افزایش نرخ مصرف کاربران با بازاریابی داده محور و ثبت رکورد بیشترین مصرف روزانه ترافیک در تاریخ رایتل عنوان کرده است.

در ادامه افزایش ۳۰٪ متوسط درآمد به ازای هر کاربر در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، نوسازی و بهینه‌سازی ۳۰درصد از زیرساخت‌های دیتاسنتر و افزایش بهره‌وری نسبت به ترند ترافیک وامضا توافقنامه هوشمندسازی صنایع کشور با ۹ هلدینگ زیرمجموعه شستا در زمینه‌های معدن، نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی را نیز بخشی از راهکارهای رسیدن به این سود عنوان کرده است.

منبع: پیوست

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید