رئیس مرکز تتا:دستیابی به حجم ۹ هزار همتی تجارت الکترونیکی هدف ماست

به گزارش ریان، امین کلاهدوزان از حمایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از روش‌هایی مثل خرید اعتباری و اقساطی خبر داد و اعلام کرد برنامه پنج ساله این مرکز برای دستیابی به حجم ۹ هزار همتی تجارت الکترونیکی طراحی شده است. به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، امین کلاهدوزان، رئیس این مرکز، با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام شده گفت: برنامه ۵ ساله مرکز برای تحقق حجم معاملات تجارت الکترونیکی با هدف ۹ هزار همتی تنظیم شده است. برای دستیابی به این هدف، نیاز به یک گفتمان مشترک میان حاکمیت و بخش خصوصی فعال در این حوزه وجود دارد. کلاهدوزان با اشاره به توسعه فضای […]

به گزارش ریان، امین کلاهدوزان از حمایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از روش‌هایی مثل خرید اعتباری و اقساطی خبر داد و اعلام کرد برنامه پنج ساله این مرکز برای دستیابی به حجم ۹ هزار همتی تجارت الکترونیکی طراحی شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، امین کلاهدوزان، رئیس این مرکز، با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام شده گفت: برنامه ۵ ساله مرکز برای تحقق حجم معاملات تجارت الکترونیکی با هدف ۹ هزار همتی تنظیم شده است. برای دستیابی به این هدف، نیاز به یک گفتمان مشترک میان حاکمیت و بخش خصوصی فعال در این حوزه وجود دارد.

کلاهدوزان با اشاره به توسعه فضای رقابتی گفت: حمایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از روش‌هایی مثل خرید اعتباری و اقساطی، ضمن افزایش قدرت خرید مردم، تاثیر قابل توجهی در رشد تجارت الکترونیکی خواهد داشت.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی درباره کسب‌وکارهایی مانند ترب گفت: مدل کسب‌وکار موتورهای جستجوی خرید، بستری برای بهبود فضای کسب‌وکار و توسعه تجارت الکترونیکی در کشور است و در مقایسه و شفافیت قیمت‌ها خدمتی مطلوب به مردم ارائه می‌دهد.

او با اشاره به انتشار منظم آمارهای تجارت الکترونیکی کشور گفت: ارائه گزارش‌های سالانه، ۶ ماهه و ۳ ماهه تجارت الکترونیکی به‌منظور بهبود فضای کسب‌وکار و بهره‌مندی فعالین زیست‌بوم تجارت الکترونیکی از این اطلاعات، گامی مهم است که به‌صورت منظم انجام می‌گیرد.

کلاهدوزان با اشاره به تحقق حکمرانی مشارکتی تاکید کرد: تنظیم‌گری مشارکتی با کمک کسب‌وکارها، تحقق یک حکمرانی مشارکتی در راستای تحقق شعار سال بوده و سیاست مرکز توسعه، تحقق این مهم و ارتباط مطلوب با فعالین زیست‌بوم تجارت الکترونیکی کشور است.

 منبع: پیوست

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید