اولین گزارش جامع وردپرس ایران منتشر شد

وردپرس

به گزارش ریان، مجموعه ژاکِت، به‌عنوان رهبر بازار وردپرس ایران، روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ نشست خبری رونمایی از “اولین گزارش جامع وردپرس در ایران” را با حضور بیش از ۵۰ نفر از اصحاب رسانه، مدیران و فعالان اکوسیستم استارتاپی و اینفلوئنسرهای وردپرس برگزار کرد. این گزارش در دهمین سالگرد فعالیت ژاکِت و با هدف به اشتراک‌گذاری نتایج و داده‌های این گزارش مهم و کمک به رشد و توسعه کسب و کارهای دیجیتال و فعالان وردپرس در ایران برگزار شد. در ابتدای این نشست، وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکِت، طی سخنرانی خود به مسئولیت‌های رهبران بازار در توسعه اکوسیستم و توانمندسازی […]

به گزارش ریان، مجموعه ژاکِت، به‌عنوان رهبر بازار وردپرس ایران، روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ نشست خبری رونمایی از “اولین گزارش جامع وردپرس در ایران” را با حضور بیش از ۵۰ نفر از اصحاب رسانه، مدیران و فعالان اکوسیستم استارتاپی و اینفلوئنسرهای وردپرس برگزار کرد.

این گزارش در دهمین سالگرد فعالیت ژاکِت و با هدف به اشتراک‌گذاری نتایج و داده‌های این گزارش مهم و کمک به رشد و توسعه کسب و کارهای دیجیتال و فعالان وردپرس در ایران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکِت، طی سخنرانی خود به مسئولیت‌های رهبران بازار در توسعه اکوسیستم و توانمندسازی فعالان آن و همچنین مسئولیت‌های برند ژاکت اشاره کرد. وی بیان داشت:
“یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های رهبران بازار در حوزه‌های مختلف، توسعه و توانمندسازی فعالان و تسهیل ورود نسل جدید به این حوزه‌هاست. این امر از طریق ایجاد شفافیت و ارائه گزارش‌های داده‌محور ممکن می‌شود. ژاکت با ارائه این گزارش جامع تلاش کرده است تا به شکل مؤثری به هموار کردن این مسیر کمک کند.”
بهرامیان همچنین تأکید کرد که گزارش جامع وردپرس ایران با اطلاعات ارزشمند فعالان این حوزه و تحلیل‌های دقیق تهیه شده و اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است.

بهرامیان در بخشهای پایانی به دلایل محبوبیت وردپرس پرداخت و نیز گفت: وردپرس به‌عنوان یک نرم‌افزار متن‌باز، امکان توسعه و سفارشی‌سازی بی‌نهایت را برای کاربران خود فراهم می‌کند. این ویژگی به همراه سادگی استفاده و انعطاف‌پذیری بالا، وردپرس را به انتخاب اول توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارها در سراسر جهان تبدیل کرده است. علاوه بر این، وجود جامعه بزرگ توسعه‌دهندگان که به‌طور مداوم در حال بهبود و توسعه پلاگین‌ها و قالب‌های جدید هستند، یکی از دلایل اصلی محبوبیت وردپرس در سراسر جهان است.

در ادامه نشست، و در سخنرانی دوم محمدحسین طاهری (مدیر محصول ژاکت)، به بررسی وضعیت وردپرس در ایران پرداخت و خاطرنشان کرد:

“در ایران، وردپرس بیش از 70 درصد از وب‌سایت‌های ایرانی را مدیریت می‌کند. این نشان از تسلط کامل وردپرس بر بازار وب‌سایت‌های دیجیتال کشور دارد.”

طاهری در توضیحات خود عواملی مانند رایگان بودن، پشتیبانی از زبان فارسی و سادگی استفاده را از دلایل محبوبیت وردپرس در ایران برشمرد. همچنین وی به رشد روزافزون این پلتفرم در ایران اشاره کرد و پیش‌بینی کرد که این روند در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت.

محمدحسین طاهری در ارائه خود به دستاوردها و ارزش‌های ژاکت برای کاربران وردپرس فارسی اشاره کرد. از جمله ارزش‌های مهم ژاکت برای کاربران وردپرس فارسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره رایگان پیش از خرید
  • شش ماه پشتیبانی کاملاً رایگان
  • تضمین اصالت و کیفیت محصولات
  • شش ماه ضمانت بازگشت وجه
  • بروزرسانی تمامی محصولات با یک کلیک از پیشخوان وردپرس
  • دسترسی به منابع جهانی وردپرس از طریق هاب هوشمند ژاکت
  • امکان تکرار خرید با ۴۰ درصد تخفیف
  • نصب قالب‌ها با سرویس رایگان ژاکت اینستالر
  • دریافت خدمات امن از توسعه‌دهندگان محصولات از طریق بستر تیکت

در بخش بعدی نشست خبری، پنلی با حضور مدیران ژاکت برگزار شد که طی آن به پرسش‌ها و دغدغه‌های خبرنگاران و فعالان حوزه وردپرس پرداخته شد. مدیران ژاکت در این گفتگو به مهم‌ترین سوالات درباره وضعیت فعلی و چشم‌انداز آینده وردپرس در ایران پاسخ دادند و به تبادل نظر با خبرنگاران پرداختند.

پس از این پنل، سجاد اثباتی (مدیر بازاریابی ژاکت)،  در گفت و گویی با خبرنگاران به تشریح سهم بازار ژاکت در بازار وردپرس ایران پرداخت و اظهار داشت: ژاکت به‌عنوان رهبر بازار وردپرس ایران، نقشی کلیدی در گسترش و توسعه وردپرس فارسی ایفا کرده است. بر اساس آمارها، از مجموع ۱,۴۶۲,۳۸۲ محصول قالب و افزونه‌ای که در بازار وردپرس فارسی به فروش رسیده است، ژاکت با فروش بیش از ۸۸۷,۴۲۹ محصول، سهم حداکثری و  ۶۰ درصد از سهم بازار وردپرس ایران را در اختیار دارد.

 

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید