جلسه هم اندیشی با روسای پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت برگزار شد/ وفاق و همدلی برای ارتقای سلامت در دولت چهاردهم

اولین نشست شورای مشورتی مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت با حضور مدیران پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه و همین طور مدیران روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و نظام پزشکی تهران بزرگ برگزار و بر وفاق و همدلی جمعی برای ارتقای نظام سلامت و آگاهی جامعه، تاکید شد.

به گزارش وبدا، در این نشست دکتر هوشمند سفیدی، دکتر سید حمید حسینی، دکتر عباس زارع نژاد، دکتر کیانوش جهانپور، مهندس محمد هاشمی، پدرام پاک آیین و دکتر مجید احمدی از روسای پیشین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، دکتر سلحشور مدیرکل روابط عمومی نظام پزشکی و دکتر صدری مدیر روابط عمومی نظام پزشکی تهران حضور داشتند و براساس سوابق و تجارب خود به بیان نظرات، مشکلات و ارائه راهکار پرداختند.

در این نشست که در فضایی صمیمی برگزار شد همه حاضران، شیوه های کاربردی برنامه ها و راهکارهایی برای حل مشکلات و عبور از چالش ها و مقابله با بحران های احتمالی ارائه دادند.

دکتر حسین کرمانپور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در این نشست از تلاش ها و زحمات روسای پیشین این مرکز تقدیر کرد و بیان تجارب دوران مدیریتی آنها را در ارتقای نظام سلامت و اطلاع رسانی به جامعه موثر دانست.

وی با بیان اینکه کار در وزارت بهداشت و روابط عمومی، تخصصی و بدور از جناح بندی های سیاسی است، گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت روسای پیشین این مرکز و همچنین استفاده از نظرات کارشناسی صاحبنظران گامی در مسیر اطلاع رسانی مطلوب و شایسته به جامعه در حوزه سلامت برداریم.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در نشست امروز حاصل تجربه بیش از 25 سال مدیریت در حوزه روابط عمومی بیان شد و اطمینان داریم که هدف این افراد، کمک به پیشبرد اهداف نظام سلامت است.

در پایان این نشست، با دعوت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت مقرر شد این نشست به صورت فصلی برای کمک به پیشبرد اهداف روابط عمومی وزارت بهداشت برگزار شود.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید