افتتاح سالن ورزشی بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل توسط معاون وزیر بهداشت/ جشنواره سیمرغ متحول می‌شود

سالن ورزشی بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل با حضور دکتر حبیبی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش وبدا، ساخت سالن ورزشی بانوان در دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال ۱۴۰۰ با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده بود که فاز نخست این مجموعه ورزشی با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به بهره‌برداری رسید.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در حاشیه برگزاری این مراسم از تحول در جشنواره سیمرغ خبر داد و گفت: بزودی آیین نامه جشنواره اعلام می شود.
 دکتر مسعود حبیبی با ذکر این نکته که باید نگاه و نظر دانشجویان را در برنامه ریزی ها و تصمیم گیریها، گسترش دهیم، بیان داشت: اگر در تصمیم گیریها و برنامه ریزیها نمایندگان حضور داشته باشند یقینا بسیاری از مسائل بهتر مرتفع می شوند.  

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره سیمرغ متحول می‌شود و نحوه آیین نامه جشنواره در ماه های آینده اعلام می‌شود.

دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: ساخت سالن ورزشی بانوان در دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال ۱۴۰۰ با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده بود که  فاز نخست این مجموعه ورزشی با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به بهره‌برداری رسید.

 دکتر مظفرپور اذعان داشت: مساحت این سالن ورزشی ۱۲۰۰ مترمربع است و بودجه آن توسط معاونت  فرهنگی و دانشجویی و صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تامین شده است.

وی افزود:  فاز دوم این مجموعه ورزشی در کنار این سالن، شامل یک ساختمان ورزشی ۴ طبقه دارای رختکن، اداری و سالن رزمی با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع آغاز شده است و دارای پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد می باشد.

گفتنی است در این سفر  نشست صمیمی دکتر مسعود حبیبی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس و جمعی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی بابل در دفتر ریاست برگزار و عملکرد دانشگاه در حیطه فرهنگی دانشجویی ارائه شد. همچنین دکتر حبیبی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ضمن نشست با دانشجویان این دانشگاه از مکان نمایشگاه فرهنگی «حکیم طبری» و دفاتر کانون‌های دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی بازدید کرد.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید