کسب مقام قهرمانی کشور برای دختر کاشت حلزون شده/ قدردانی مادر ژیلا مبشری از هیات امنای صرفه جویی ارزی

ژیلا مبشرى، دختری که عمل کاشت حلزون برای او در سال 91 انجام شده بود، با کسب مقام اول قهرمانی کشور در تیم ملی بدمینتون ناشنوایان حالا می‌تواند به عنوان نماینده ایران در مسابقات المپیک آسیای مالزی 2024 شرکت کند.

به گزارش وبدا از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بدمینتون ناشنوایان در بخش بانوان، دیروز یکشنبه 15 مهرماه 1403، با اهدای مدال توسط رئیس فدراسیون و سپس به منظور شرکت در دهمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان ۲۰۲۴ مالزی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

ژیلا مبشری متولد 1378 بوده و هر 2 گوش او پیش از کاشت حلزون، فقط 5 درصد شنوایی داشت که در سال 91 با همراهی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در سن 6 سالگی در یک بیمارستان دولتی کاشت حلزون شد و سپس توانست در مدرسه عادی کنار هم سن و سال‌هایش تحصیل کند.

او علاقه زیادی به ورزش به ویژه بدمینتون دارد و علاوه بر کسب مقام استانی و آموزش و پرورش اکنون می‌تواند به عنوان کم سن‌ترین عضو گروه در مسابقات المپیک آسیایی شرکت کند.

مادر این بانوی قهرمان نیز از هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران و نقش این نهاد در تامین سلامت مردم ایران به ویژه کودکان تقدیر کرد.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید