تسهیل خدمات اداری کارکنان با بهره گیری از فناوری های نوین

ذیحساب و مدیرکل امور مالی وزارت بهداشت از راه‌ اندازی سامانه مالی با هدف تسهیل دسترسی همکاران وزارت بهداشت به گواهی وام و ضمانت و ارائه خدمات مالی دیگر از سوی اداره کل امور مالی، خبر داد.

به گزارش وبدا، مهندس حاجی هاشمی عنوان کرد: با راه‌ اندازی سامانه “نجات” در ستاد وزارت بهداشت، دسترسی همکاران به گواهی وام و ضمانت تسهیل شده و از این پس همکاران می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی pay.behdasht.gov.ir این گواهی‌ها را دریافت کنند.

ذیحساب و مدیرکل امور مالی وزارت بهداشت تصریح کرد: این سامانه به منظور افزایش شفافیت و سهولت در دسترسی به اطلاعات مالی، به همکاران امکان مشاهده پرداختی‌ های مربوط به مأموریت‌ های اداری را نیز فراهم می‌ کند.

وی در ادامه افزود: همچنین اطلاعات بیمه تکمیلی و میزان کسورات آن از دیگر امکانات این سامانه است که برای کارکنان قابل دسترسی است.

مهندس حاجی هاشمی ابراز امیدواری کرد که اداره کل امور مالی وزارت بهداشت در آینده، با بهره گیری از ظرفیت های این سامانه بتواند پرداختی ‌های رفاهی به کارکنان را نیز قابل مشاهده و پیگیری کند.

وی در پایان گفت: این سامانه به‌ طور کلی در جهت افزایش سرعت و سهولت در امور مالی همکاران و تسهیل خدمات اداری طراحی شده است.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید