پیام وزیر علوم در پی شهادت «یحیی سنوار»

وزیر علوم در پیام به مناسبت شهادت یحیی سنوار تاکید کرد: تاریخ مقاومت مردم فلسطین و غزه امروز دانشگاهی برای تمرین مقاومت و مبارزه برای آزادی و استقلال است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سیمایی صراف با صدور پیامی به مناسبت شهادت مجاهد قهرمان، یحیی سنوار تأکید کرد: شهادت حماسی شهید یحیی سنوار او را به الگویی برای مبارزان راه آزادی در جهان تبدیل کرد و برگ زرین دیگری بر تاریخ مقاومت مردم فلسطین و غزه، که امروز دانشگاهی برای تمرین مقاومت و مبارزه برای آزادی و استقلال است؛ افزود.

در متن پیام دکتر حسین سیمایی به مناسبت شهادت شهید یحیی سنوار آمده است؛

«شهادت شهید یحیی سنوار را که قهرمان راه استقلال و آزادی و رنج‌کشیده‌ رژیم استکبار و اشغال بود، به ملت‌های آزاده و مسلمان جهان تبریک و تسلیت می‌گویم. این شهادت حماسی‌گونه برای همگان، به ویژه قشر دانشگاهی ایران اسلامی یک کلاس درس در زمینه مقاومت و مبارزه تا آخرین قطره خون بود. شهادت این مجاهد استوار، برگ زرین دیگری بر تاریخ مقاومت و استقلال‌طلبی و دفاع از حق در مقابل ظالم افزود و برای همیشه‌ نام آن شهید بزرگ را در تاریخ زنده نگاه داشت، همانگونه که نام یحیی با مفهوم و معنی زندگی پیوند خورده است.

شهادت این شهید قهرمان برای رهبران آزادی‌خواه جهان نیز یک الگوست که فرمانده میدان مقاومت، خود مرد میدان بود و در صف اول مبارزه برای هدف والای خود تا آخرین نفس جنگید و جان شیرینش را نثار هدف مقدس خود کرد. ما مسلمانان به وعده تخلف‌ناپذیر خداوند باور قلبی داریم که یاری خداوند همواره پشتیبان اهل ایمان و صبر است؛ پیروزی حق قطعی است و باطل رفتنی است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ دانشگاهیان ایران اسلامی شهادت مجاهد قهرمان، فرمانده «یحیی سنوار» را به همه پشتیبانان جبهه مقاومت، به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم مبارز و قهرمان فلسطین و غزه تسلیت می‌گویم و برای پیروزی جبهه مقاومت در برابر رژیم ظالم و اشغالگر صهیونیستی، آرزوی پیروزی دارم.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید