۳۰۰ نفر در انتخابات هیئت مدیره پرستاری شاهرود مشارکتکردند

شاهرود- جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مشارکت ۳۰۰ نفر در انتخابات هیئت مدیره پرستاری شاهرود خبر داد و گفت: این مشارکت به نسبت سنوات قبل رشد قابل توجهی داشته است.

علی دادگری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه همزمان با سراسر کشور روز جمعه انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری در شاهرود نیز برگزار شد، ابراز داشت: برای این انتخابات سه شعبه در شاهرود تعبیه شده بود.

وی ضمن بیان اینکه این انتخابات ۱۳ ساعت به صورت مدام برگزار بود، افزود: به نسبت تعداد پرستاران رأی دهنده شاهد رکورد بسیار خوبی در شاهرود بودیم.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه در این دوره ۳۰۰ نفر انتخابات هیئت مدیره پرستاری شاهرود مشارکت کردند، ابراز داشت: این میزان علاقه مندی پرستاران شاهرود به انتخاب افراد شایسته برای صنف خودشان شایان تقدیر است.

دادگری ضمن بیان اینکه هشت نفر پرستار در نهایت برای اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری انتخاب شدند، تصریح کرد: یک نفر نیز در رشته هوشبری به این افراد اضافه شده است.

وی بابیان اینکه اسامی بعد از تأیید هیئت اجرایی و نظارت مرکزی به زودی رسماً اعلام خواهد شد، افزود: به دلیل نبود داوطلب سهیمه بهیاری در نهایت دو نفر پرستار به جمع اضافه شدند تا پرستاران بیشترین کرسی را کسب کنند.

به گزارش مهر، برای شمارش آرا در این انتخابات که تا نیمه شب طول کشید نماینده فرماندار شاهرود نیز حضور داشته است.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید