از هیروباکس، محصول جدید ژاکت رونمایی شد

ژاکت

به گزارش ریان، اولین نشست خبری ژاکت با موضوع معرفی هیروباکس محصول جدید ژاکت “با رونمایی از ژاکت نکست” در روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از فعالان رسانه و مدیران اکوسیستم استارتاپی و فعالان و اینفلوئنسرهای تخصصی این حوزه برگزار شد. در بخش اول نشست خبری وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکت به بررسی روند رشد ژاکت از سال ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۲ و نگاه مجموعه به آینده کسب و کار و بیان چشم انداز ژاکت که به دنبال داشتن سهم بیشتر بازار از محصولات دیجیتال هست پرداخته است و بیان اینکه این هدف چگونه منجر به شکل گیری دپارتمان […]

به گزارش ریان، اولین نشست خبری ژاکت با موضوع معرفی هیروباکس محصول جدید ژاکت “با رونمایی از ژاکت نکست” در روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از فعالان رسانه و مدیران اکوسیستم استارتاپی و فعالان و اینفلوئنسرهای تخصصی این حوزه برگزار شد.

در بخش اول نشست خبری وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکت به بررسی روند رشد ژاکت از سال ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۲ و نگاه مجموعه به آینده کسب و کار و بیان چشم انداز ژاکت که به دنبال داشتن سهم بیشتر بازار از محصولات دیجیتال هست پرداخته است و بیان اینکه این هدف چگونه منجر به شکل گیری دپارتمان توسعه کسب و کار “ژاکت نکست” شده است. 

دستاوردهای ژاکت در این سال ها به شرح زیر بود:

  • ارائه خدمات به بیش از ۳۰۰ هزار کاربر فعال در راستای توسعه کسب و کار اینترنتی
  • ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای بیش از ۱۰۰ نفر نیروی متخصص به طور مستقیم و غیر مستقیم و ایجاد درآمد مولد برای بیش از ۱۵۰۰ توسعه دهنده وردپرس در سراسر کشور ایران
  • منتخب ۳ دوره جشنواره وب ایران به عنوان بهترین مارکت اینترنتی ایران در سال های ۹۵ و ۹۶ و ۹۷
  • برگزاری رویدادهای حضوری و آنلاین مانند: وردپرس سامیت، دوسامیت، ژاکت دی، ویژن و …
  • حمایت و خلق ارزش در وردپرس فارسی با کمک به توسعه بیش از ۱۰۰۰ محصول ایرانی وردپرسی منتشر شده در ژاکِت
  • راه اندازی و توسعه ژاکت سرویس به عنوان بازار خدمات آنلاین
  • راه اندازی و توسعه ژاکت آکادمی به عنوان ارائه دهنده آموزش های مهارت محور و کاربردی در راستای توسعه کسب و کار اینترنتی

ایجاد بستر ژاکت نکست به عنوان بازوی سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار“ژاکت نکست” با دو محوریت اصلی خود یعنی تکمیل سبد محصولات ژاکت و سرمایه گذاری در حوزه های مرتبط فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرد.

و در بخش دوم نشست خبری آقای امیر عصاری مدیر توسعه کسب و کار ژاکت به معرفی ژاکت نکست پرداخت و اینکه چطور در این مسیر ایده ها و کسب و کارهای مختلفی جهت توسعه بازار ژاکت بررسی شد و در این بین دو محصول “کپی بن” و “هیروباکس” خروجی توسعه ها و سرمایه گذاری ژاکت طی این دو سال بوده است.

 

کپی بن یک سرویس کاملا آنلاین یون کیوب انکدر (ioncube encoder) جهت رمزنگاری کدهای توسعه داده شده برنامه نویسان است که بیشتر با رویکرد پاسخ به نیاز توسعه دهندگان ژاکت ایجاد شده است.

راهبری این نشست را آرش پارساپور، فعال رسانه برعهده داشت.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید