به وقت خلاقیت: کمپین محیطی متفاوت دکتردکتر

کمپین دکتردکتر

به گزارش ریان، اجرای جدیدترین کمپین محیطی حوزه پزشکی آنلاین،  توسط برند دکتردکتر کلید خورد. دکتردکتر یکی از پیشروترین برندهای حوزه سلامت است که مسیر بین پزشک متخصص و بیمار را با امکان دریافت نوبت آنلاین کوتاه‌تر کرده. تمرکز دکتردکتر روی ارائه خدمات آنلاین پزشکی است و همین را به‌عنوان ارزش برند خود در این کمپین نمایش می‌دهد. روی بنر تبلیغاتی دکتردکتر، تصویر یک دوراهی در جاده نشان داده شده و از مخاطب خواسته که: از جاده قدیم نرو! پرواضح است که این برند از حال و هوای عید و جاده استفاده کرده و جاده قدیم که سمبلی از روش […]

به گزارش ریان، اجرای جدیدترین کمپین محیطی حوزه پزشکی آنلاین،  توسط برند دکتردکتر کلید خورد. دکتردکتر یکی از پیشروترین برندهای حوزه سلامت است که مسیر بین پزشک متخصص و بیمار را با امکان دریافت نوبت آنلاین کوتاه‌تر کرده. تمرکز دکتردکتر روی ارائه خدمات آنلاین پزشکی است و همین را به‌عنوان ارزش برند خود در این کمپین نمایش می‌دهد.

روی بنر تبلیغاتی دکتردکتر، تصویر یک دوراهی در جاده نشان داده شده و از مخاطب خواسته که: از جاده قدیم نرو! پرواضح است که این برند از حال و هوای عید و جاده استفاده کرده و جاده قدیم که سمبلی از روش قدیمی دریافت نوبت است را با جاده جدید به‌عنوان مثالی از دریافت نوبت آنلاین مقایسه کرده؛ چرا که نه؟!

روش‌های قدیمی است و سختی‌هایش! از پیدا کردن پزشک مناسب گرفته تا دسترسی به شماره مطب، آدرس و گرفتن نوبت از منشی.

تمام این مواردی که از آن‌ها نام بردیم، تنها بخشی از وقت و زمانی‌ست که برای گرفتن نوبت دکتر به شیوه سنتی از دست می‌رود. اما دکتردکتر به‌عنوان بانی یک مسیر جدید، نه تنها این روند را اصلاح کرده بلکه به آن خدماتی کاربردی هم اضافه کرده و محصولی باارزش و مفید را به‌وجود آورده است.

دکتردکتر، امکان گرفتن نوبت آنلاین از کامل‌ترین لیست شهر و تخصص در ایران را در کنار ویزیت تلفنی یا چت آنلاین با پزشک را هم در اختیار مخاطبش گذاشته است.

در کنار این موارد، امکان بررسی نظرات دیگر کاربران به‌همراه پشتیبانی شبانه‌روزی و بدون محدودیت در هر ساعت از شبانه‌روز هم وجود دارد.

دکتردکتر برای تکمیل کمپینش، صفحه لندینگی هم طراحی کرده که در آن به‌همراه امکان دریافت نوبت آنلاین یا ویزیت تلفنی و چت با پزشک، کد تخفیفی یک ساله برای ویزیت تلفنی با پزشک هم قرار داده شده است. این کد تخفیف تا 12 بار قابل استفاده است.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید