در رویداد تکنووست چه گذشت؟

تکنووست

به گزارش ریان، رویداد «تکنووست» با هدف افزایش جذب سرمایه برای شرکت‌های فعال در حوزه سلامت با همکاری سامانه تامین مالی کارن کراد و حمایت پارک فناوری پردیس، صبح امروز در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث برگزار شد. هفت تیم سلامت دیجیتال طرح‌های خود را در حضورسرمایه‌گذاران ارائه کردند. این تیم‌ها در محصولات خود از هوش مصنوعی و فناوری‌های AI در صنعت سلامت دیجیتال بهره برده بودند. هانیه صادقی، دبیر رویداد پس از اشاره به نقش پارک فناوری پردیس، توضیح داد: بیش از ۴۰ طرح در فراخوان ثبت نام کرده و در سه مرحله غربالگری در مرحله اول […]

به گزارش ریان، رویداد «تکنووست» با هدف افزایش جذب سرمایه برای شرکت‌های فعال در حوزه سلامت با همکاری سامانه تامین مالی کارن کراد و حمایت پارک فناوری پردیس، صبح امروز در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث برگزار شد.

هفت تیم سلامت دیجیتال طرح‌های خود را در حضورسرمایه‌گذاران ارائه کردند. این تیم‌ها در محصولات خود از هوش مصنوعی و فناوری‌های AI در صنعت سلامت دیجیتال بهره برده بودند.

هانیه صادقی، دبیر رویداد پس از اشاره به نقش پارک فناوری پردیس، توضیح داد: بیش از ۴۰ طرح در فراخوان ثبت نام کرده و در سه مرحله غربالگری در مرحله اول ۲۰ تیم و تا مرحله سوم ارزیابی و غربالگری ۷ تیم انتخاب شدند.‌ در این جلسات کارگاه‌های تخصصی، جلسات منتورینگ برگزار شد و در نهایت ۷ تیم آماده ارائه شدند‌.

تیم های مدبی، داروگ، اکسیژن‌فیت، فریال، مدگارد، ایواسا و ویروس انکولایتیک هفت تیم برگزیده تکنووست بودند.

 

 

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید