کسب و کارهای خانگی به دانشگاه رسید

کسب و کار

به گزارش ریان، مراسم امضا تفاهم نامه مابین انجمن ترویج کسب وکارهای خانوادگی و اندیشکده کسب و کارهای خانوادگی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، در این دانشگاه برگزار شد. در این مراسم، دکتر فوژان صباحی مدیر اندیشکده کسب و کارهای خانوادگی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران و مهندس سعید جابر انصاری مدیرعامل انجمن ترویج کسب وکارهای خانوادگی این تفاهم‌نامه را به امضا رساندند. این طرح با هدف به هم آموزی مابین خانواده ها، پژوهش و مشاوره و عادی سازی مفاهیم کسب و کار در جامعه انجام می‌شود. صباحی در همین خصوص توضیح داد: ریشه علم در […]

به گزارش ریان، مراسم امضا تفاهم نامه مابین انجمن ترویج کسب وکارهای خانوادگی و اندیشکده کسب و کارهای خانوادگی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، در این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم، دکتر فوژان صباحی مدیر اندیشکده کسب و کارهای خانوادگی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران و مهندس سعید جابر انصاری مدیرعامل انجمن ترویج کسب وکارهای خانوادگی این تفاهم‌نامه را به امضا رساندند.

این طرح با هدف به هم آموزی مابین خانواده ها، پژوهش و مشاوره و عادی سازی مفاهیم کسب و کار در جامعه انجام می‌شود. صباحی در همین خصوص توضیح داد: ریشه علم در انتقال تجربه است. مدارک آکادمیک زیادی وجود دارد که الزاما فعالیت نمی‌کنند، نیاز است اندیشکده در این خصوص وارد شود. انجمن باید به سمت کسب و کارهای کوچکتر برود تا انجمن‌های تخصصی به وجود آیند و در مشاوره فعال شوند.

وی همچنین نقش اندیشکده ها را بحث تولید دانش در حوزه تخصصی، پیشرفت فناوری و نوآوری، ارتقا سطح دانش با اطلاعات به روز، حل مسائل پیچیده حوزه های تخصصی و تحقیقات تخصصی در این مرکز برشمرد.

صباحی همچنین اندیشکده را نقطه اتصال بین دانشکده و بخش‌های خصوصی عنوان کرد و افزود: موضوع انجمن خیلی گسترده است با این حال در نظر داریم به بخش آموزش وارد بحث‌هایی شویم که بتواند بدای خانواده‌ها تولید ثروت کند.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید