سلاح ورزی: هدف‌گذاری توسعه صادرات تجهیزات پزشکی برای سال آینده

رئیس اتاق بازرگانی ایران، از هدف‌گذاری برای گسترش و توسعه صادرات تجهیزات پزشکی، محصولات دانش‌بنیان در این حوزه و دیگر محصولات برای سال آینده خبر داد و گفت: خوشبختانه بخش تجهیزات پزشکی به‌ویژه در حوزه دانش‌بنیان جزو مزیت‌های صادراتی کشورمان محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ریان، حسین سلاح‌ورزی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران‌مد 2023  با بیان این‌که معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و صندوق نوآوری شکوفایی در همین‌باره اقداماتی انجام داده‌اند، اظهار کرد: ما در اتاق بازرگانی به‌عنوان خانه بخش خصوصی با کمک انجمن‌های تخصصی در حوزه تجهیزات پزشکی و دانش‌بنیان مسیر ویژه‌ای را برای حمایت از صدور خدمات مهندسی در این بخش(تجهیزات پزشکی) و صدور محصولات دانش‌بنیان تعریف کرده‌ایم.

وی ادامه داد: البته آنچه امروز در این نمایشگاه متوجه شدم برخی موانع داخلی خیلی جدی است که باید برای حل و فصل آن اقدام شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران در پاسخ به پرسش این‌که ارزیابی شما از این نمایشگاه چیست و نمایشگاه ایران‌مد 2023 را چگونه دیدید گفت: این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه سنوات قبل و یا نمایشگاه‌های تخصصی دیگر که دست‌کم در سال‌ها و ماه‌های اخیر بازدید کردم از نظر کیفی متفاوت و در سطح بالایی هم از نظر فضا و هم از نظر کیفیت حضور شرکت‌کنندگان بود.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید