سرانجام آرزوی فیزیوتراپیست های کشور محقق شد

دبیر بُرد فیزیوتراپی وزارت بهداشت، ایجاد دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی را آرزوی فیزیوتراپیست ها دانست که از سال ۱۳۸۶ به دنبال تحقق آن بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ابراهیمی، روز چهارشنبه در اولین روز از برگزاری سی و چهارمین کنگره انجمن فیزیوتراپی ایران در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، گفت: بالاخره روزی که در انتظار آن بودیم، فرا رسید و ما شاهد به ثمر رسیدن آرزوی فیزیوتراپیست ها برای ایجاد دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی در کشور هستیم.

وی افزود: ما از سال ۱۳۸۶ به دنبال ایجاد رشته دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی در کشور بودیم که در دولت‌های مختلف این اتفاق رخ نداد و سرانجام در این دولت محقق شد.

ابراهیمی با اشاره به تلاش‌های بهرام عین‌اللهی در زمان حضور در معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای ایجاد دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی، گفت: در نامه‌ای به تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸، ضرورت تشکیل و پذیرش دانشجو در دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی، مطرح شد.

وی با عنوان این مطلب که برای ایجاد رشته دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی تحت فشار بودیم، افزود: صادقانه بگویم که در شورای عالی آموزش وزارت، آقایان حسن زاده و باقری فرد، اصرار به ایجاد این رشته داشتند.

ابراهیمی افزود: فیزیوتراپی، رشته‌ای است که به درد مردم می‌خورد و باید برای ارتقای سطح کمی و کیفی آن، تلاش کرد.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید