اعلام ممنوعیت عمومی استفاده از فیلترشکن خطا اعلام شد

فیلترشکن

به گزارش ریان، سخنگوی دولت در تایید گفته دبیر شورای عالی فضای مجازی، اعلام کرد مصوبه اخیر این شورا در مورد ممنوعیت استفاده از فیلترشکن مربوط به دستگاه‌های حاکمیتی است و اعلام این ممنوعیت برای عموم مردم را «خطا» توصیف کرد. به گزارش پیوست، پس از اینکه مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی، استفاده از فیلترشکن را ممنوع اعلام کرد، محمدامین آقامیری، دبیر این شورا اعلام کرد مخاطب این ممنوعیت، عموم مردم نیستند. در همین راستا سخنگوی دولت نیز توضیحاتی ارائه کرده است. علی بهادری جهرمی در برنامه «به اضافه یک» در شبکه سوم سیما در مورد این مصوبه توضیح داد:‌ «یک […]

به گزارش ریان، سخنگوی دولت در تایید گفته دبیر شورای عالی فضای مجازی، اعلام کرد مصوبه اخیر این شورا در مورد ممنوعیت استفاده از فیلترشکن مربوط به دستگاه‌های حاکمیتی است و اعلام این ممنوعیت برای عموم مردم را «خطا» توصیف کرد.

به گزارش پیوست، پس از اینکه مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی، استفاده از فیلترشکن را ممنوع اعلام کرد، محمدامین آقامیری، دبیر این شورا اعلام کرد مخاطب این ممنوعیت، عموم مردم نیستند. در همین راستا سخنگوی دولت نیز توضیحاتی ارائه کرده است.

علی بهادری جهرمی در برنامه «به اضافه یک» در شبکه سوم سیما در مورد این مصوبه توضیح داد:‌ «یک نهادی که البته شورای فرادولتی است این مساله را اعلام کرده بود. [این نهاد] اعلام کرده بود دستگاه‌های دولتی حق ندارند از فیلترشکن‌ها استفاده کنند. اگر نهادهای ذی‌صلاح امنیتی گفته‌اند جایی نباید [فیلترشکن] باشد اولین جا دستگاه‌های حاکمیتی است. مخاطب دستگاه‌های حاکمیتی بود. البته این مساله دولتی نیست و دولت چنین چیزی اعلام نکرده است.»

او در پاسخ به انتقاد مهمان برنامه در این رابطه گفت:‌ «این مساله خوشایند نبود و خطایی بود که صورت گرفت. مثل خیلی از خطاهای دیگری که در زمان‌های نامناسب صورت می‌گیرد.»

منبع: پیوست

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید