رییس انجمن تامین: مشارکت 137 درصدی در ایران هلث 1403

رییس انجمن تولید، تامین ، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی در خصوص افزایش  مشارکت شرکت های تجهیزات پزشکی در نمایشگاه ایران هلث امسال و تصمیمات شورای سیاستگذاری در این خصوص به خبرنگار ریان گفت: شورای سیاستگذاری این هفته تشکیل نشده است ولی تاکنون صد در صد نمایشگاه اشغال شده  بنابراین تنها کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که چیدمان را کمی منسجم تر کنیم مثلا  تا الان موفق شدیم در سالن 38 تعداد 3 غرفه اضافه کنیم.

علیرضا چیذری ادامه داد: میزان درخواست مشارکت در  نمایشگاه ایران هلث امسال حدود 137 درصد است و این عدد یعنی 37 درصد بیش از ظرفیت نمایشگاه ، متقاضی وجود دارد و این اتفاق  بسیار برای ما عجیب است.  پیشنهاد من این بوده که سالن های فوری چادری که دارای سیستم تهویه و چیلر است در فضای نمایشگاه احداث شود  با این روش احتمالا بتوانیم حدود شش هزار متر فضای نمایشگاه اضافه کنیم، اما  در این خصوص دو مشکل وجود دراد  یکی حمل و نقل ریلی است چرا که بازدیدکننده نمایشگاه بالاتر میرود، دوم شورای تامین باید به ما اجازه اشغال این فضا را بدهد و سوم اینکه آیا وقت کافی وجود دارد ؟ چرا که صرف چادر نیست این فضا باید در شان و دارای سیستم تهویه باشد .

وی در پایان افزود: در حال حاضر پارک علم و فناوری هم در تلاش است تا بتوانیم این فضا را برای نمایشگاه ایجاد کنیم ولی اینکه موفق شویم یا خیر معلوم نیست .

انتهای پیام

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید