علیرضا چیذری:از نشر اکاذیب در فضای مجازی و هک حیثیت توانمندان تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی و دارویی در فضای مجازی نمی­ گذریم

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و دارویی هشدار داد: از طریق اتاق بازرگانی به آسیب زنندگان به جایگاه افراد صنفی عضو اتاق بازرگانی ورود جدی خواهیم کرد و مطابق اساسنامه اتاق بازرگانی اقدام می­ کنیم.

علیرضا چیذری با اشاره به اینکه جاعلین و غاصبین عنوانهای صنفی و علمی درمکاتبات و تحریریات بدانند بخش حقوقی انجمن قطعاً اقدام قانونی خواهد کرد گفت: مطابق قانون مجازات اسلامی، استفاده غیر مجاز از عناوین علمی مرتکبین به مجازات مادۀ (556) فصل هشتم کتاب قانون مجازات اسلامی محکوم خواهند شد.

وی ادامه داد: نشر اکاذیب و هک حیثیت مطابق قانون مجازات اسلامی مادۀ (698) جرم بوده و مرتکب، علاوه بر تحمل مجازات، به اعادۀ حیثیت نیز محکوم می­گردد و ما دیگر مصالحه ای و ملاحظه ای در این باب به هیچ فرد و تشکلی نخواهیم داشت.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و دارویی در پایان افزود: امیدواریم این آخرین تذکر ما به برخی از مرتکبین ، به منزله نصیحت پذیرفته شده و دیگر جعل و غصب عناوین علمی و تحصیلی و جایگاهی در اوراق رسمی مکاتبات صنفی شاهد نباشیم.

انتهای پیام

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید