بیست و هفتمین الکامپ در دست برگزاری است

الکامپ

به گزارش ریان، نشست خبری بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، صبح امروز با حضور رئیس سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران و اعضای هیئت مدیره نصر و اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست اعلام شد که نمایشگاه الکامپ امسال با شعار «همه برای اقتصاد دیجیتال» با حضور فعالان کامپبوتر و الکترونیک و شرکت های استارتاپی از ۸ تا ۱۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود. علی حکیم جوادی رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در این نشست گفت: در شرایط فعلی استارتاپ‌های بزرگ جزو موضوعات مهم کشور هستند. به همین دلیل بخش عمده کار و […]

به گزارش ریان، نشست خبری بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، صبح امروز با حضور رئیس سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران و اعضای هیئت مدیره نصر و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست اعلام شد که نمایشگاه الکامپ امسال با شعار «همه برای اقتصاد دیجیتال» با حضور فعالان کامپبوتر و الکترونیک و شرکت های استارتاپی از ۸ تا ۱۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

علی حکیم جوادی رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در این نشست گفت: در شرایط فعلی استارتاپ‌های بزرگ جزو موضوعات مهم کشور هستند. به همین دلیل بخش عمده کار و جلسات خود را متمرکز بر توسعه این بخش کردیم. آینده کسب و کارها عمدتاً در بخش استارتاپ‌ها است. این صرفاً مختص کشور ما نیست و در کشورهای بزرگ نیز همین مسیر در حال طی شدن است. سعی داریم امسال با نگاه نوآورانه و خلاقانه به حوزه پلتفرمی و استارتاپی نگاه کنیم.

وی افزود: نقدی که نسبت به سال گذشته وارد بود به این مساله ارتباط داشت که زمان برگزاری آن تغییر کرد و برخی از استارتاپ‌ها نمی‌دانستند قرار است این نمایشگاه برگزار شود یا نه و فقط یک ماه برای تصمیم‌گیری فرصت داشتند. به همین دلیل شاید به آن شکل موفق نبود و به آن نقد وارد شد.

در ادامه رضا حیدری، عضو هیات مدیره نصر تهران و شورای مرکزی نصر کشور توضیح داد: مجموعه الکامپ امسال با مدیران تخصصی خود شکل گرفته و همگی در این حوزه فعالیت دارند. امیدواریم این نمایشگاه ابزار مناسبی برای رونق و توسعه کسب و کارهای حوزه ارتباطات باشد. تا امروز حدود ۳۰۰ شرکت ثبت نام کرده‌اند و در مساحت ۲۷ هزار متر حضور خواهند داشت. از این گروه ۵۰ متقاضی حوزه استارتاپ داشتیم. تاریخ پیش ثبت‌نام نیز تا پایان اردیبهشت تمدید شد تا شرکت‌های متقاضی بتوانند پیش‌ثبت‌نام خود را انجام دهند.

او ادامه داد: بخش دانش‌آموزی (تینو استارز) نیز امسال در نمایشگاه حضور خواهد داشت؛ اما در حال رایزنی داریم تا به بهترین شکل آن را برگزار کنیم. سال گذشته الکامپ پس از کرونا برگزار شد و برخی این احساس را داشتند که شاید نمایشگاه آن‌طور که باید مورد اقبال قرار نگرفت اما امسال سعی داریم الکامپ را به استاندارد خودش برگردانیم تا مؤثرتر از گذشته باشد و موضوعات مختلف را پیگیری کنیم.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید