توسعه بخش دوم بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر

مشگین‌شهر -نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم تا در اولین فرصت بخش دوم بیمارستان ولیعصر مشگین شهر توسعه یافته و تجهیز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عباس زاده مشگینی پیش از ظهر شنبه در آئین اهدای دستگاه ام. آر. آی به بیمارستان مشگین شهر اظهار کرد: نبود امکانات و تجهیزات به روز پزشکی در شهرستان مشگین شهر سبب شده بود تا بیماران برای تشخیص بیماری به مراکز سایر استان‌ها مراجعه کنند که از امروز و با تجهیز این بیمارستان به دستگاه ام. آر. آی شاهد توسعه خدمات درمانی در این شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بعد ار تلاش‌های فراوان مسئولان محلی و استانی سیستم تصویربرداری ام. آر. آی مشگین شهر وارد بیمارستان ولیعصر این شهرستان شد، خاطرنشان کرد: در کل کشور به تعداد محدود برای شهرستان‌ها سیستم تصویربرداری به صورت رایگان ارسال شد که هزینه‌های این با نرخ دلار روز بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان است.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی تحریم را یکی از عوامل اصلی در عدم تحویل تجهیزات پزشکی اعلام کرد و گفت: تکنولوژی این دستگاه کاملاً خارجی است و قطعاً به دلیل تحریم محدودیت‌هایی در ترخیص آن داشتیم که با تلاش مسئولان امروز شاهد راه اندازی این سیستم در بیمارستان مشگین شهر هستیم.

عباس زاده مشگینی اولین گام در درمان بیماری‌ها تشخیص درست آن دانست و بیان کرد: با ورود سیستم ام. آر. آی تشخیص دقیق و درمان بیماری‌ها را در این شهرستان شاهد خواهیم بود که امیدواریم به برکت ایام غدیر و دهه ولایت و امامت شاهد توسعه روزافزون کشور در سایه ولایت فقیه و رهبری صالح باشیم.

وی از توسعه بخش دوم بیمارستان ولیعصر مشگین شهر در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با تجهیز این بیمارستان به ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری به روز تجهیز، ورود پزشکان متخصص و فوق تخصص و … شاهد ارتقای سطح کیفی و خدمات رسانی این بیمارستان در منطقه باشیم.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید