تپسی در بهمن ماه، 38 درصد افزایش درآمد داشت

تپسی

به گزارش ریان، گزارش فعالیت یک ماهه شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش‌آرامیس که با نام تجاری «تپسی» شناخته می‌شود، نشان می‌دهد که درآمدهای این شرکت در بهمن ماه ۱۴۰۲ با افزایش ۳۸ درصدی همراه بوده است. براساس گزارشی که از فعالیت یک ماهه تپسی در بهمن ‌ماه سال جاری در سامانه کدال بارگذاری شده است، درآمد تپسی در نیمه زمستان امسال ۹۵ میلیارد تومان بوده که نشان‌دهنده رشد ۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده است. لازم به ذکر است که درآمد تپسی در بهمن سال گذشته، ۶۹ میلیارد تومان اعلام شده بود. تپسی، بیش از صد میلیون تومان […]

به گزارش ریان، گزارش فعالیت یک ماهه شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش‌آرامیس که با نام تجاری «تپسی» شناخته می‌شود، نشان می‌دهد که درآمدهای این شرکت در بهمن ماه ۱۴۰۲ با افزایش ۳۸ درصدی همراه بوده است.

براساس گزارشی که از فعالیت یک ماهه تپسی در بهمن ‌ماه سال جاری در سامانه کدال بارگذاری شده است، درآمد تپسی در نیمه زمستان امسال ۹۵ میلیارد تومان بوده که نشان‌دهنده رشد ۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده است. لازم به ذکر است که درآمد تپسی در بهمن سال گذشته، ۶۹ میلیارد تومان اعلام شده بود.

تپسی، بیش از صد میلیون تومان درآمد از محل سوپیشینه سفیران در بهمن ماه ۱۴۰۲ داشته است. اصلی‌ترین درآمد شرکت نیز همانند دوره‌های گذشته از کمیسیون دریافتی سفیران بوده که ۹۲ میلیارد تومان برآورد شده است. لازم به ذکر است که سرویس تلفنی تپسی نیز در این ماه درآمدساز بوده و  این شرکت فرابورسی توانسته بیش از دو میلیارد تومان از سرویس تلفنی درآمد کسب کند.

منبع: تریبون نیوز

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید