ورود به اینستاگرام با کدملی تکذیب شد

اینستاگرام فیلترینگ زارع پور گوگل پلی

به گزارش ریان، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت همچنین تصمیم‌گیری درباره محدودیت‌های پلتفرم‌هایی مانند گوگل‌پلی را خارج از حوزه اختیارات خود و برعهده کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و کارگروهی در شورای عالی فضای مجازی دانست. زارع‌پور درباره برنامه این وزارتخانه برای سال جدید گفت: تلاش ما این است که روز به روز کیفیت زیرساخت‌های ارتباطی ارتقا پیدا کند. هدف‌گذاری ما برای امسال این است که پوشش فیبر نوری که به ۷ میلیون رسیده را دو برابر کنیم و به ۱۴ میلیون برسانیم یعنی ۶۰-۷۰ درصد کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند. […]

به گزارش ریان، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت همچنین تصمیم‌گیری درباره محدودیت‌های پلتفرم‌هایی مانند گوگل‌پلی را خارج از حوزه اختیارات خود و برعهده کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و کارگروهی در شورای عالی فضای مجازی دانست.

زارع‌پور درباره برنامه این وزارتخانه برای سال جدید گفت: تلاش ما این است که روز به روز کیفیت زیرساخت‌های ارتباطی ارتقا پیدا کند. هدف‌گذاری ما برای امسال این است که پوشش فیبر نوری که به ۷ میلیون رسیده را دو برابر کنیم و به ۱۴ میلیون برسانیم یعنی ۶۰-۷۰ درصد کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند.

او افزود: امسال علاوه بر پوشش، برای اتصال هم برنامه ویژه داریم چون طبق قانون برنامه هفتم توسعه باید طی ۵ سال ۲۰ میلیون اتصال ایجاد کنیم. یعنی در سال ۱۴۰۳ باید شروع کنیم. ممکن است به ۴ میلیون نرسیم اما تلاش می‌کنیم نصف این رقم را ایجاد کنیم.

وزیر ارتباطات گفت: 5G هم در برنامه‌مان هست که ۱۰ درصد پوشش ایجاد کنیم که الان حدود ۴ تا ۵ درصد است.

منبع: پیوست

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید