نامه فعالان حوزه تجهیزات پزشکی به رؤسای قوای سه‌گانه

جمعی از فعالان حوزه تجهیزات پزشکی، در نامه ای به رؤسای قوای سه‌گانه، در خصوص جایگاه هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، نکاتی را بازگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نامه که به رؤسای قوای سه‌گانه نوشته شده است، به جایگاه هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، در تأمین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی اشاره شده و اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس، نقش ارزنده‌ای ایفا کرده است.

همچنین در بخش دیگری از این نامه، به اقدامات هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، در دوران کرونا اشاره شده و اینکه تلاش‌های هیأت امنا، علاوه بر تأمین نیازهای مردم، مانع از فروپاشی نظام درمانی کشور شده است.

در قسمت دیگری از نامه جمعی از تولید کنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی به رؤسای قوای سه‌گانه، به فعالیت ۱۰ ساله هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اشاره شده و آمده است: در این سال‌ها شاهد بیشترین حمایت هیأت امنا از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه تولید تجهیزات پزشکی هستیم.

تأمین اقلام استراتژیک در حوزه تجهیزات پزشکی، از دیگر اقدامات هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران است که در این نامه به آن اشاره شده است.

در نهایت، موضوع تخصیص ارز برای واردات تجهیزات پزشکی، در این نامه مورد توجه قرار گرفته و اینکه هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، با برگزاری مناقصه‌هایی، در صدد کاهش قیمت تمام شده کالاهای سرمایه‌ای مورد نیاز بیمارستان‌ها بر آمده است.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید