محمد حیدری مدیرعامل شرکت گروه فراب شد

پیرو مصوبه جلسه هیئت مدیره در تاریخ سوم دی ماه 1402، طی حکمی از سوی  «سید مصطفی هاشمی» رئیس هیئت مدیره شرکت گروه فراب،  «محمد حیدری» به‌عنوان مدیرعامل گروه منصوب شد.

پیرو مصوبه جلسه هیئت مدیره در تاریخ سوم دی ماه 1402، طی حکمی از سوی  «سید مصطفی هاشمی» رئیس هیئت مدیره شرکت گروه فراب،  «محمد حیدری» به‌عنوان مدیرعامل گروه منصوب شد.

گفتنی است جناب آقای دکتر سید مصطفی هاشمی به‌عنوان رئیس هیئت مدیره و جناب آقای دکتر حسن طهماسبی به‌عنوان نایب رئیس هیئت مدیره انتخاب و به مدت دو سال معرفی شدند. محمد حیدری پیش از این ریاست هیئت مدیره گروه فراب را عهده دار بود.

نخستین نشست  «محمد حیدری» مدیرعامل شرکت گروه فراب با حضور روسای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه روز سه‌شنبه پنجم دی ماه ۱۴۰۲ در ساختمان مرکزی برگزار شد.

حیدری، مدیرعامل جدید گروه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران پرتلاش گروه و به ویژه آقای دکتر «علی وکیلی» مدیرعامل سابق شرکت گروه فراب که در دوران تصدی خود در گروه، مجدانه موجبات اعتلا و توسعه چشمگیر این مجموعه را فراهم آوردند تقدیر و تشکر و بر اهمیت همکاری وفاق و همدلی در راستای اجرای هرچه بهتر اهداف فراب تاکید کرد.

وی در ادامه عنوان کرد رویکرد مدیریت جدید گروه فراب، در نظر گرفتن و اهتمام بر حفظ انسجام و نگاه تیمی و حرفه‌ای در راستای پیشبرد سریع پروژه‌ها و حفظ جایگاه و ارزش نیروی انسانی است. وی افزود: اهمیت و جایگاه نیروی انسانی به‌عنوان «دره التاج»، همیشه و در همه حال مد نظر مدیریت بوده و خواهد بود لذا به صورت ویژه‌ای بایستی به آن نگریسته شود.

ایشان در ادامه جلسه ضمن خوشامدگویی به سهامداران جدید با ابراز خرسندی از تغییرات در سهام گروه فراب درباره توسعه همکاری و اخذ پروژه‌های جدید ابراز امیدواری کرد.

وی اظهار داشت با ورود شرکت گروه صنعتی سدید به مجموعه فراب برآنیم تا با برنامه‌ریزی مدون و منسجم و نگاه به افق روشن کشور گام‌های ارزشمندتری در راستی توسعه برداریم.

در شرایط موجود با همت و تلاش همه همکاران، کارکنان و مدیران با تعلق خاطر به گروه فراب بایستی طوری در فضای کسب و کار وارد عرصه شویم تا همچنان به اعتبار و نفوذ برند فراب افتخار کنیم.

آقای مهندس حیدری در پایان به اهمیت «نظام برنامه و بودجه» که یکی از دغدغه‌های پیش رو برای اصلاح ساختار فراب است، به ایجاد سندی در قالب فصل مشترک از تجربیات، دانش و آگاهی ها (به‌عنوان مرجع و داشبوردی) برای طبقه‌بندی و دسترسی شفاف به فعالیت‌ها اشاره کرد و از تمام همکاران گروه دعوت کرد تا با امید و تلاش در راستای خدمت به مردم کشور نقش ارزشمندی را ایفا کنند.

گفتنی است در این نشست جناب آقای دکتر «سید مصطفی هاشمی» به‌عنوان رئیس هیئت مدیره و جناب آقای دکتر «حسن طهماسبی» به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره معرفی و به ایراد سخنانی پرداختند.

همچنین در این نشست معاونین، مدیران، روسای هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت‌های تابعه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

linkلینک کوتاه خبری :

دیدگاهتان را بنویسید