اولین اولویت دوره جدید سازمان نظام پرستاری/تشریح اهداف و سیاست‌ها

رییس کل جدید سازمان نظام پرستاری، اولین اولویت دوره ششم فعالیت سازمان نظام پرستاری را اعلام کرد.

محمدتقی جهانپور، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: سازمان نظام پرستاری در دوره ششم، طبق سیاست‌های نهاد بالادستی که شورای عالی نظام پرستاری باشد، در بیانیه‌ای متقن؛ اهداف و چشم انداز برنامه‌های خود را اعلام خواهد کرد.

وی با اشاره به اولین جلسه شورای‌عالی در دوره ششم، افزود: این بیانیه ظرف امروز و فردا صادر خواهد شد تا جامعه پرستاری از اهداف و برنامه‌های سازمان، مطلع و آگاه شود.

جهانپور، در عین حال اولین و مهم‌ترین اولویت سازمان نظام پرستاری در دوره ششم را، پیگیری وضعیت پرداخت فوق العاده خاص به نیروهای پرستاری عنوان کرد و گفت: فوق‌العاده خاص حق مسلم جامعه پرستاری است و تلاش می‌کنیم این موضوع تصویب شود.

وی افزود: این مهم را از طریق رایزنی با کمیسیون تلفیق مجلس پیگیر خواهیم بود تا بتوانیم برای سال آینده، پرداخت فوق العاده خاص را برای نیروهای پرستاری داشته باشیم.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری، رفع موانع خدمتی برای ارتقای کیفیت خدمات پرستاری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: وظیفه ذاتی سازمان نظام پرستاری، دفاع از حقوق مردم و بیماران و بعد، حمایت از حقوق جامعه پرستاری است.

جهانپور در ادامه با اشاره به اینکه در روزهای ابتدایی شروع به کار سازمان نظام پرستاری در دوره ششم هستیم، گفت: برنامه‌ها و راهبردهای سازمان در پیگیری حقوق پرستاران را از طریق تشکیل کارگروه‌ها دنبال خواهیم کرد.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری، بر تعامل با وزارت بهداشت برای پیشبرد اهداف پرستاری تاکید و تصریح کرد: برای تحقق تمامی خواسته‌ها و مطالبات جامعه پرستاری، برنامه داریم که به ترتیب اولویت‌ها، پیگیری خواهیم کرد.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید