افزایش پنج برابری تعرفه غرفه‌های نمایشگاه ایران هلث ۲۰۲۴!

مدیر و عضو هیات مدیره انجمن حامی تجهیزات پزشکی و دارویی مرآت گفت: انتظار می‌رود که مدیران کل تجهیزات پزشکی وزارتخانه‌های بهداشت و صمت و همچنین رئیس سازمان دارو و غذا و خصوصا مدیران ارشد معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در مواضعی مشترک اعتراض خود را به قیمت تعیین شده برای غرفه‌های نمایشگاه ایران هلث امسال اعلام کنند و اجازه ندهند بیش از این شرکت‌های تامین‌کننده به ویژه تولیدکنندگان آسیب ببینند.

به گزارش ریان- خسرو حیدری افزود: مدیران سازمان توسعه تجارت و پارک علم و فناوری پردیس هم باید در عمل نشان دهند که حامی شعار امسال هستند. باید تاکید کرد که با این روند نمی‌توان امیدی به جهش تولید در سال جاری داشت.

به گفته وی با تعرفه‌های اعلام شده برای نمایشگاه امسال ایران هلث، عملا زمینه حضور شرکت‌های کوچک‌تر و شرکت‌های فعال در شهرستان‌ها و حتی شرکت‌های متوسط در این نمایشگاه به سختی امکان‌پذیر خواهد بود. گفتنی است تعرفه غرفه‌ها در نمایشگاه امسال ایران هلث نسبت به دوره قبل چهار تا پنج برابر افزایش یافته است!

او با اشاره به اینکه موضوع عدم توازن قیمت غرفه‌های نمایشگاه ایران مِد و رویکرد متفاوت نمایشگاه شهر آفناب در خصوص دریافت مبلغ غرفه‌ها از تولیدکنندگان و واردکنندگان هم مزید بر علت است، توضیح داد: اگر شرکت واردکننده‌ای تمایل داشته باشد در نمایشگاه ایران مِد شرکت کند می‌تواند چند صد متر غرفه را با همان قیمتی بگیرد که تولیدکننده هم در ایران مِد می‌گیرد. اگر اشتباه نکنم سال قبل اینگونه بود و احتمالا براساس مصوبات شورای شهر امسال در ایران مِد به تولیدکنندگان متقاضی دریافت غرفه، تخفیف داده شود.

مدیر و عضو هیات مدیره انجمن حامی تجهیزات پزشکی و دارویی مرآت تصریح کرد: به هر حال چه رویداد ایران مِد در شهر آفتاب و چه رویداد ایران هلث در محل نمایشگاه بین‌المللی نهایتا ذیل پرچم جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند و باید هر دو تابع سیاست‌های واحد سازمان توسعه تجارت باشند چرا که وقتی کلمه رویداد و نمایشگاه به میان می‌آید، حال آن فضا در اختیار شهرداری تهران باشد یا سازمان توسعه تجارت باید تابع سیاست متوازن باشد و اگر غیر از این باشد یعنی سازمان توسعه تجارت برخلاف قوانین ابلاغی و مصوب عمل کرده است.

منبع: فانا

انتهای پیام

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید