خروج پرشیافاند از ترکیب سهام‌داران استارتاپ شگرفیست

پرشیافاند

به گزارش ریان،شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر پیشگامان کارآفرینی پرسیا در سال ۱۳۹۹ بر روی استارتاپ شگرفیست سرمایه‌گذاری کرد و پس از ۳ سال همراهی با این استارتاپ، از ترکیب سهام‌داری شگرفیست خارج شد و کلیه سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد. علی‌اکبر رحیم‌بروجردی، مدیرعامل پرشیافاند خبر از خروج خود از استارتاپ شگرفیست داد و گفت: «با توجه به مقطعی که استارتاپ شگرفیست در آن قرار داشت، نیاز بود که خون تازه‌ای در رگ‌های این استارتاپ در قالب سرمایه تزریق شود. از طرفی رسالت یک وی‌سی (VC) جدای از سرمایه‌گذاری، اگزیت نیز هست. بر همین اساس، با توجه به مسیری که برای […]

به گزارش ریان،شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر پیشگامان کارآفرینی پرسیا در سال ۱۳۹۹ بر روی استارتاپ شگرفیست سرمایه‌گذاری کرد و پس از ۳ سال همراهی با این استارتاپ، از ترکیب سهام‌داری شگرفیست خارج شد و کلیه سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد.

علی‌اکبر رحیم‌بروجردی، مدیرعامل پرشیافاند خبر از خروج خود از استارتاپ شگرفیست داد و گفت: «با توجه به مقطعی که استارتاپ شگرفیست در آن قرار داشت، نیاز بود که خون تازه‌ای در رگ‌های این استارتاپ در قالب سرمایه تزریق شود. از طرفی رسالت یک وی‌سی (VC) جدای از سرمایه‌گذاری، اگزیت نیز هست. بر همین اساس، با توجه به مسیری که برای آینده شگرفیست متصور بودیم، تصمیم گرفتیم با اگزیت، کلیه سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کنیم.»

مدیرعامل پرشیافاند افزود: «در این مدت سهام ما نیز رشد داشته و توانستیم خروج موفقی را از این استارتاپ داشته باشیم. قطعا ورود سرمایه‌گذار جدید می‌تواند برای مجموعه شگرفیست بستری مناسب را برای ورود به مسیری تازه و توسعه آنها فراهم کند.»

پرشیافاند در سال ۱۳۹۹ تاسیس شده است و تا به امروز بر روی استارتاپ‌های حوزه بازی و سرگرمی، فینتک، اینشورتک، سلامت و پلتفرم آموزشی در حوزه مهارت و خلاقیت سرمایه‌گذاری کرده است.

استارتاپ شگرفیست که اعضای اصلی آن را وحید عبدالهی‌ها، میلاد مهاجر، کسری آژیر و پندار صفری تشکیل می‌دهند، در سال ۱۳۹۹ توانست در ازای ۳۰ درصد از سهام خود سرمایه مورد نیاز خود را از پرشیافاند جذب کند.

شگرفیست با نام حقوقی ایده‌پردازان شگرف پارسه در حوزه گیم و گیمیفیکیشن فعالیت می‌کند و بر روی ارائه بازی‌های تحت وب و راهکارهای گیمیفیکیشن برای سایر کسب‌وکارها تمرکز دارد.

این استارتاپ اجرای کمپین‌های گیمیفیکیشن را برای شرکت‌های بزرگی مانند دیجی‌کالا، اسنپ و همراه اول در رزومه خود دارد.

منبع: تریبون نیوز

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید