رویداد پروداکت رود به بررسی نقش مدیریت محصول پرداخت

پروداکت

به گزارش ریان، رویداد «نقش مدیر محصول در موفقیت استارتاپ ها» پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه در کارخانه نوآوری آزادی توسط تیم پروداکت رود برگزار شد. در ابتدای این رویداد، محمد گرویی معاون استراتژی و سرمایه‌گذاری کارخانه نوآوری هم‌آوا، درباره چالش‌ها و دلایلی سخن راند که موجب شکست استارتاپ‌ ها می‌شوند. وی پیوت بد موقع، فرسودگی کسب و کار، مشکلات حقوقی و… را از دلایل شکست استارتاپ ها نام برد و به تشریح هر کدام از این دلایل پرداخت. پس از آن، مهدی مرادیان، مدیرعامل جیبی‌مو، به چالش‌های مربوط به عوامل و منابع انسانی پرداخت و سپس در ادامه شراره عزت‌نژاد، […]

به گزارش ریان، رویداد «نقش مدیر محصول در موفقیت استارتاپ ها» پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه در کارخانه نوآوری آزادی توسط تیم پروداکت رود برگزار شد.

در ابتدای این رویداد، محمد گرویی معاون استراتژی و سرمایه‌گذاری کارخانه نوآوری هم‌آوا، درباره چالش‌ها و دلایلی سخن راند که موجب شکست استارتاپ‌ ها می‌شوند. وی پیوت بد موقع، فرسودگی کسب و کار، مشکلات حقوقی و… را از دلایل شکست استارتاپ ها نام برد و به تشریح هر کدام از این دلایل پرداخت.

پس از آن، مهدی مرادیان، مدیرعامل جیبی‌مو، به چالش‌های مربوط به عوامل و منابع انسانی پرداخت و سپس

در ادامه شراره عزت‌نژاد، بنیان‌گذار پروداکت رود، روی صحنه آمد و خلاصه‌ای از عملکرد و داستان شکل‌گیری مجموعه مذکور را برای حضار بازگو کرد. رویدادی که به میزبانی پروداکت رود برگزار می‌شد بر نقش مدیر محصول در ساختمان استارتاپ‌ ها تاکید داشت.

گذشته نقش مدیر محصول در موفقیت یک استارتاپ، مزیت برگزاری چنین رویدادهایی شبکه‌سازی و همان‌طور که ذکر شد شبکه‌سازی است. از خلل آشنایی‌ها و شکل‌گیری این دست از روابط افراد می‌توانند به تجربه‌های یکدیگر دسترسی داشته باشند و آنها را در اختیار یکدیگر بگذارند.

همچنین پنل گفتگویی با حضور کاوه گودرزی، مدیرعامل مرکز نوآوری و شتابدهی جهش، محمدصالح هجینی بیزنس منیجر علی‌بابا، آرش برجی‌خانی شریک تجاری پیشتاز طب، صادق داوودوندی CPO سایت شب و راهبری مهرین نظری برگزار شد.

در این پنل به موضوع مدیریت محصول و پروداکت از دید شتابدهنده، سرمایه گذار، مدیر محصول، مارکتینگ و خود استارتاپ بررسی شد که در نهایت نیز، محصول مقدم تر از تکنولوژی در استارتاپ ها قرار گرفت.

در این میان نیز از کتابی با عنوان «دستنامه مدیر محصول هوش مصنوعی» به ترجمه شراره عزت‌نژاد و دکتر ایمان رئیسی وانانی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی رونمایی شد.

اختتامیه این رویداد با سخنرانی امیر رهبری و اعلام برنامه‌های آینده ادامه یافت و در نهایت با جشن تولد یک‌سالگی پروداکت رود، این رویداد به کار خود پایان داد.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید