دیدارهای عین اللهی با مقامات بهداشتی کشورهای عضو شانگهای

وزیر بهداشت، در حاشیه اجلاس وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، دیدار و گفتگوهایی با مقامات حاضر در اجلاس داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی، در حاشیه هفتمین اجلاس وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با وزیر بهداشت قرقیزستان، قائم مقام وزیر بهداشت ازبکستان و معاون وزیر بهداشت روسیه دیدار و بر تقویت همکاری‌های کشورهای عضو این سازمان به منظور تأمین سلامت مردم این منطقه تاکید کرد.

وزیر بهداشت کشورمان در دیدار با ساوردینو ویچ وزیر بهداشت قرقیزستان با اشاره به اشتراکات فراوان مردم ایران و قرقیزستان، گسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه سلامت را به نفع مردم ایران و قرقیزستان دانست.

وزیر بهداشت قرقیزستان و همچنین قائم مقام وزیر بهداشت ازبکستان در این دیدار، وزیر بهداشت کشورمان را برای سفر به این دو کشور به منظور ارتقای همکاری‌های مشترک حوزه سلامت، دعوت کردند.

دیدار با معاون وزیر بهداشت روسیه

عین اللهی همچنین با هدف افزایش تعامل ایران و روسیه در حوزه سلامت با اندری بروتن اسکی معاون وزیر بهداشت این کشور دیدار کرد.

وزیر بهداشت با اشاره به توانمندی‌های بالای ایران و روسیه در حوزه سلامت، درمان سرطان و تولید تجهیزات پزشکی، خواستار تعامل دو کشور برای ارتقای وضعیت سلامت و همچنین تولیدات سلامت محور شد.

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید