وزارت ارشاد مسئولیت برنامه‌ریزی برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی را برعهده گرفت

وزارت ارشاد

به گزارش ریان، مقرر شده است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ای برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی ارائه کند. سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی راهکارهای رفع موانع حقوقی و قضایی جهت برخورد با تخلفات فرهنگی در حوزه فضای مجازی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. «علی خضریان» گفت: «پیرو اعمال نظارت قبلی کمیسیون اصل نود مجلس در موضوع انتشار برخی محتواهای مغایر با ارزش‌های فرهنگی اسلامی بر بستر سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی داخلی و سکوهای اینترنتی و تداوم این روند، مقرر شد بررسی اقدامات بازدارنده جهت عدم تکرار انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای […]

به گزارش ریان، مقرر شده است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ای برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی راهکارهای رفع موانع حقوقی و قضایی جهت برخورد با تخلفات فرهنگی در حوزه فضای مجازی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

«علی خضریان» گفت: «پیرو اعمال نظارت قبلی کمیسیون اصل نود مجلس در موضوع انتشار برخی محتواهای مغایر با ارزش‌های فرهنگی اسلامی بر بستر سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی داخلی و سکوهای اینترنتی و تداوم این روند، مقرر شد بررسی اقدامات بازدارنده جهت عدم تکرار انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی تهیه و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کمیسیون اصل نود تقدیم شود.»

منبع: دیجیاتو

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید