آیا افزایش قیمت بعد از حذف عجله دارم، گروگان‌گیری مردم است؟

عجله

به گزارش ریان، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی می‌گوید با دو تاکسی اینترنتی که پس از حذف گزینه «عجله دارم» افزایش قیمت داشته‌اند، برخورد قانونی خواهد شد. او این اقدام را «گروگان‌گیری مردم» خواند.  پس از فشارهای سازمان تعزیرات حکومتی ابتدا اسنپ و سپس تپسی گزینه عجله دارم را در اپلیکیشن‌های خود غیر فعال کردند؛ اما در روزهای پایانی سال، قیمت تاکسی‌های اینترنتی افزایش بسیار زیادی داشت. اکنون رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی را به «گروگان‌گیری مردم» تشبیه کرده است. احمد اصانلو در یک نشست خبری خطاب به مدیران تاکسی‌های اینترنتی گفت: اگر احراز شود که گران‌فروشی کرده‌اید، مسیری که تا دیروز ۵۰ تومان […]

به گزارش ریان، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی می‌گوید با دو تاکسی اینترنتی که پس از حذف گزینه «عجله دارم» افزایش قیمت داشته‌اند، برخورد قانونی خواهد شد. او این اقدام را «گروگان‌گیری مردم» خواند.

 پس از فشارهای سازمان تعزیرات حکومتی ابتدا اسنپ و سپس تپسی گزینه عجله دارم را در اپلیکیشن‌های خود غیر فعال کردند؛ اما در روزهای پایانی سال، قیمت تاکسی‌های اینترنتی افزایش بسیار زیادی داشت. اکنون رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی را به «گروگان‌گیری مردم» تشبیه کرده است.

احمد اصانلو در یک نشست خبری خطاب به مدیران تاکسی‌های اینترنتی گفت: اگر احراز شود که گران‌فروشی کرده‌اید، مسیری که تا دیروز ۵۰ تومان بوده بعد از حذف این گزینه افزایش دادید و اساسا دنبال گروگان‌ گرفتن مردم هستید، مطمئن باشید که برخورد قاطع خواهد شد.

او از برخورد قانونی با پلتفرم‌هایی که پس از حذف گزینه عجله دارم همچنان به دنبال راهی برای گران‌فروشی هستند گفت: بر اساس گزارشاتی که به ما داده‌اند، برای اینکه بگویند گزینه «عجله‌ دارم» درست بوده است، به این متصول شده‌اند که یا خدمات ارائه ندهند، یا تعداد سرویس‌دهیشان را کم کنند و یا تعرفه را بالا ببرند. همینجا به این دو مجموعه تذکر و هشدار می‌دهم که هر دو مصداق تخلف است و ما برخورد خواهیم کرد.

اصانلو از مردم و افرادی که با این موضوع مواجه می‌شوند خواست از طریق سامانه ۱۳۵ شکایت‌های خود را اعلام کنند: همینجا از مردم و تمام مردمی که با این موضوع مواجه هستند می‌خواهم اگر به شما سرویس نمی‌دهند در حالی که در گذشته این سرویس خیلی عادی انجام می‌شده، نسبت به گذشته افزایش تعرفه داشته‌اند، در مسیری که قیمتش برای شما همیشه مشخص بوده است با سامانه ۱۳۵ اعلام شکایت کنید. من اینجا اعلام می‌کنم که یک یا دو شعبه ویژه برای این موضوع اختصاص دهید تا به صورت آنی و آنلاین هر شکایتی در این سامانه مرتبط با این دو شرکت تاکسی‌رانی به سازمان تاکسی‌رانی واصل می‌شود، رسیدگی شده و حکم مورد نظر آن صادر شود.

منبع: پیوست

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید