تپسی رکورد درآمدی خود را شکست

تپسی

به گزارش ریان، گزارش منتشرشده روی کدال حاکی از آن است که رکورد درآمد ماهانه تپسی شکسته شده. این تاکسی اینترنتی در اسفندماه 1402 بیش از 109.5 میلیارد تومان درآمد داشته و مجموع درآمد یک‌ساله آن نیز از مرز هزار میلیارد تومان عبور کرده است. گزارش فعالیت ماهانه تپسی منتهی به 29 اسفندماه 1402 روی کدال منتشر شد. این تاکسی اینترنتی در ماه پایانی سال گذشته بیش از 109.5 میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است. نزدیک به 98 درصد از این درآمد از کمیسیون دریافتی از سفیران به‌دست آمده. درآمد این تاکسی اینترنتی از سرویس تلفنی دو میلیارد تومان، راه‌اندازی […]

به گزارش ریان، گزارش منتشرشده روی کدال حاکی از آن است که رکورد درآمد ماهانه تپسی شکسته شده. این تاکسی اینترنتی در اسفندماه 1402 بیش از 109.5 میلیارد تومان درآمد داشته و مجموع درآمد یک‌ساله آن نیز از مرز هزار میلیارد تومان عبور کرده است.

گزارش فعالیت ماهانه تپسی منتهی به 29 اسفندماه 1402 روی کدال منتشر شد. این تاکسی اینترنتی در ماه پایانی سال گذشته بیش از 109.5 میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است. نزدیک به 98 درصد از این درآمد از کمیسیون دریافتی از سفیران به‌دست آمده. درآمد این تاکسی اینترنتی از سرویس تلفنی دو میلیارد تومان، راه‌اندازی مجدد 215 میلیون تومان و سوء‌پیشینه سفیران 111 میلیون تومان بوده است.

این برای اولین‌بار در تاریخ فعالیت تپسی است که درآمد ماهانه آن از مرز صد میلیارد تومان عبور کرده. در همین راستا، درآمد یک‌ساله این تاکسی اینترنتی نیز به بیش از هزار میلیارد تومان رسید.

تپسی در سال 1402 بیش از 1033 میلیارد تومان درآمد داشته که این رقم نسبت به سال 1401، حدود 65 درصد رشد داشته است.

گفتنی است نیمه بهمن‌ماه سال 1402، گلرنگ با خرید 68.95 از سهام تپسی، مالکیت جدید این تاکسی اینترنتی را بر عهده گرفت. 23 اسفندماه نیز «میلاد منشی‌پور» با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X، از کناره‌گیری از مدیرعاملی تپسی خبر داد. با تصمیم هیئت‌مدیره جدید تپسی نیز «مصطفی سیدحسینی» به‌عنوان مدیرعامل جدید تپسی انتخاب شد. او در یک دهه گذشته، مسئولیت‌های مختلفی در گروه صنعتی گلرنگ و استارتاپ‌های زیرمجموعه آن داشته است.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل سابق تپسی، به‌عنوان نماینده حقوقی «گروه مدیریت صنعت خرده‌فروشی کوروش» در هیئت‌مدیره این شرکت حضور دارد. «علی ابراهیمی کردلر» نیز به‌عنوان نماینده حقوقی گروه سرمایه‌گذاری کوروش، عهده‌دار سمت ریاست هیئت‌مدیره تپسی است.

منبع: دیجیاتو

linkلینک کوتاه خبری :

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید